دستگیری روح الله زم خفه کردن یک جریان بود | اربعین کمر استکبار را می شکند | از بودجه دولتی هزینه مراسم ختم نکنید | جواب حمله بزدلانه به نفتکش ایران داده می شود

حجت الاسلام رضوی اردکانی،امام جمعه موقت شیراز در خطبه های امروز پیرامون دستگیری سرشبکه کانال آمد نیوز،خرج های بی مورد در مراسم های ختم و هزینه از بودجه دولتی،مراسم اربعین و تأثیرات آن و حمله به نفتکش ایران در دریای سرخ سخن گفت.
کد خبر: ۷۸۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 18 October 2019

به گزارش تابناک فارس:رضوی اردکانی با اشاره به دستگیری مدیر کانال آمد نیوز، گفت: این دستگیری یک شخص نبود بلکه خفه کردن یک جریان بود و تمام دنیا مبهوت چگونگی به دام انداختن این فرد منافق شدند.

وی اربعین حماسه‌ای است که هر سال با شکوهتر از سال گذشته برگزار می‌شود و همین حماسه اربعین روزی کمر استکبار را خواهد شکست.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به ترویج برخی فرهنگ‌های نادرست در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: برخی از رسوم نادرست از برگزاری مراسم ختم امروزی باید حذف شود.

رضوی اردکانی گفت: هزینه های بالا و هزینه کردن برای خرید دسته گل و ... آن هم از بودجه دولتی در مراسم ختم باید حذف شود زیرا خلاف سنت و فرهنگ اسلام است.

امام جمعه موقت شیراز حمله به نفکش ایران را اقدامی بزدلانه دانست و گفت: عاملان این جریان مطمئن باشند که این حمله نیز بی‌جواب نمی‌ماند و نیروهای انقلابی جواب قاطعی به این وقاحت آنها می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
پس کی پاچه خواری کنند ....................................
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار